Tredje veckans första dag - failure eller?

Eller det gäller väl att veta när man bara är lat eller ska lyssna på kroppen.
Vaknade med tryck över huvudet. Vilket jag haft från och till sen i torsdags, även om jag repade mig och gick och gymmade då.
Lugn dag igår, tog en promenad och fick lite sol, kollade repriser på svtplay, sen "råkade" jag zappa in på en film jag inte vet hur många gånger jag sett redan. 
 
Idag skulle jag vara pigg hade jag tänkt. Men vaknade ändå med det där trycket. Kom upp rätt tidigt, haft en typiskt skön söndag, med vinterstudio och DN för mig och (ovanligt idogt) spelande för kärleken. 
 
Var på väg till gymmet ett tag men nej, känner att det inte är nån bra idé. 
 
Men jag har inte gett upp eller lagt ner för det. Två veckor kvar av mina fyra vita. Och vi äter vettig mat och inget godis, inga kakor på veckomötena. Och på tisdag är planen att gå på gymmet igen.
 
Ja, eftersom jag liks bestämt mig för att stanna hemma så är det väl lika bra att fortsätta njuta av min lediga söndag. Från nuvarande position, i gungstolen under min FILT MED ARMAR - julklapp från kärleken; Det här visste du inte att du behövde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0