Gett upp....

...allt, utom mina fyra vita veckor. De tar slut på fredag.
 
Men ingen träning sen förra torsdan. Rätt okej mat. Utom i söndags kanske; pasta med bacon och crème fraîche. Inte så nyttigt men supergott! Tröstade mig efter all huvudvärk. P.g.a den har jag tryckt i mig två påsar Salt & Blandat i helgen också.
 
Ja, jag har fortfarande ont i huvet, sen nästan två veckor. Inte hela tiden och inte varje dag, men den där för trånga mössan är nära till hands hela tiden.
 
Så just nu är det mer försöka överleva än leva nåt nytt liv. Den här veckan går jag på kurs (kvalitetsledning, jättekul!) vilket också är lite utmattande. Så det nya livet får nog vänta några dagar till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0