Dag 3-5

Dag 3
Trött - fortfarande svårt att komma i säng och somna, trots att jag var så trött måndagkväll. Men jag kom upp och var på jobbet till klockan sju som jag föresatt mig.
 
Frukost: som dag 2
Lunch: lyckats få med mig fiskpinnar och potatismos men INGEN remouladsås - betydligt nyttigare och tristare än jag tänkt.
Mellanmål: äpple, morötter (Låter som jag är hemskt nyttig, men det är oftast det enda jag har till mellanmål, vi har ju inget fika här. Ibland har jag torra knäckemackor i reserv, om jag är lite hungrig). 
Inga kvällsaktiviteter inplanerade.
Middag: Lagade chili con carne.
 
Tidigt i säng - och godnatt.
 
Dag 4
Lite piggare - sovit som en stock.
 
Frukost: som dag 2
Lunch: Couscousröra (lika som måndagens middag)
Mellanmål:clementin, morot.
Inga kvällsaktiviteter, mer än frissan.
Middag: blodpudding och lingonsylt, rårivna morötter.
 
Dag 5
Frukost: som dag 2
Lunch: pasta med bönor o nån stark korv
Mellanmål: klementin, morötter
Träna! Gymmet, 40 min kondition, 35 gym. Mätte midjan efteråt. Tänker inte offentliggöra resultatet.
Middag: spenatsoppa med ägg och ostmacka.
 
Imorgon ska vi ut på en "spontan-öl". Jag ska med och testa min karaktär.
Nu ska jag sova, godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0